Проблемът с либидото вече не е проблем. Прочетете статията и се запознайте с диетата, идеална за възстановяване на либидото

Искате ли да подобрите сексуалния си живот? Погледнете вашата диета. Има продукти, които се консумират в излишък могат да отслабят либидото. Има и такива, които засилват желанието за секс, влияят върху производството на полови хормони, улесняват ерекцията и подпомагат производството на сперма.

Има причина да се каже „през стомаха до сърцето“ – някои продукти действат по-добре на либидото, отколкото шампанското и светлината на свещите. Добре съставената, леко смилаема храна може да запали страстната топлина на човека. Ето списък с продукти, които изострят еротичния апетит. Уверете се, че тези афродизиаци са на вашата диета.

Минерали и витамини за укрепване на либидото

Нека започнем с подбрани минерали и витамини.
Някои от витамините и минералите имат изключително положителен ефект върху сексуалното представяне. Като цяло зеленчуците и плодовете трябва да са ежедневна добавка към храненето – богати на ценни хранителни вещества. Освен това си струва да влезете в менюто:

  • продукти, богати на витамин Е – ядки, растителни масла, ориз, овесени люспи, авокадо, бадеми; проучвания показват, че помага да се поддържа сексуалната функция за по-дълго;
  • цинк – може да се намери в морски дарове, ядки, трици, тиквени семки, слънчогледови семена, сусамово семе, зърнени храни, месо и колбаси; осигурява правилното функциониране на простатата, повишава нивата на тестостерон, влияе върху производството на сперма, понижава LDL холестерола;
  • селен – неговите източници са яйца, месо, зърнени храни, тиквени семки, кафяв ориз, риба и морски дарове; участва в производството на тестостерон, повлиява положително сексуалното представяне;
  • бета каротин – зеле, целина, лук, домати, сушени кайсии ще го осигурят; подпомага синтеза на полови хормони;
  • аргинин – намира се в ядките, сусамовите семена, слънчогледовите семена, ленените семена, пълнозърнестите храни; участва в производството на азотен оксид, което от своя страна е необходимо за постигане на ерекция.
либидо

Проблеми с либидото – яжте по-малко наситени мазнини

Мазнините са друг компонент от ежедневното меню, в който трябва да се направи малък опис. Високият прием на наситени мазнини, както и мастни киселини може да причини проблеми с ерекцията. Ето защо, от диетата за ерекция, трябва, доколкото е възможно, да елиминирате продукти като сладкиши (бисквитки, торти), цялата бърза храна (особено пържени картофи), както и, между другото, маргарин и палмово масло. Това са продукти, които водят до такива заболявания като диабет, атеросклероза, хипертония, затлъстяване – всички те причиняват проблеми с ерекцията.

Но сред мазнините има и такива, които могат да повлияят положително на проблемите с потентността. Те включват преди всичко така наречените омега-3 мастни киселини. Богатството на омега-3 мастни киселини са продукти като: ленено масло; ленено масло; рапично масло; соево масло; морска риба (риба тон, скумрия, сьомга, сардини, херинга, треска); морски дарове; хайвер; орехи

Фактори, които намаляват либидото

Либидото е индивидуална черта на всеки човек. Следователно е трудно да се определят явни граници на сексуалното желание – за някои то е по-малко, докато за други е по-голямо. Независимо от това, твърде ниското либидо често не е резултат от естествените промени в тялото и ума. В такива ситуации намаленият сексуален нагон е резултат от външни и / или вътрешни фактори, които могат да бъдат елиминирани, за да се увеличи и възстанови естественото ниво на сексуалния нагон. Фактори, които влияят на намаленото либидо, включват хормонални промени – намалени нива на тестостерон в организма, стрес, умора и неправилна диета. Причината за намаляването на либидото може да бъде и нарушения на невротрансмитерите в централната нервна система, заболявания под формата на диабет, хипертония и ендокринни разстройства, както и психическо състояние, включително депресия или невротични разстройства. Ето защо, ако имате проблеми със сексуалния си стремеж и намалено либидо, трябва да се консултирате с вашия лекар.

Афродизиаци в диетата за подобряване на либидото

Използване на т.нар афродизиаци. Афродизиаците са продукти, които обикновено се считат в различни култури като естествени лекарства за потентност. Най-известните са:

  • риба и морски дарове, по-специално стриди и скариди;
  • целина, корен от магданоз;
  • банан, ягоди, ананас, пъпеш, авокадо;
  • шоколад;
  • джинджифил, чили, къри, канела, кардамон, женшен, гуарана, ловаж, шафран.
Sending
User Rating 5 (1 vote)

Диетолог съм не само по образование, но преди всичко по призвание. Знанията си получих в един  от най-добрите институти в България. Имам практически опит с възрастни хора, с пациенти с диабет, с повишено артериално налягане, с хора със затлъстяване и  наднормено тегло. Помагам  да се променят хранителните им навици и да се модифицира диетата така, че да се подобри самочувствието и резултатите от биохимичните изследвания. Съставям индивидуални менюта, приспособени към начина на живот и здравния статут. Повишавам своите знания  също в областта на хранителните добавки. За мен е важно всички необходими витамини да са на съответното ниво. Старая се да имам добър контакт с пациента, защото неговият успех е и мой успех.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

* Отметката GDPR е задължителна

*

Приемам